close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מלונות בקוסמוי

מערכת שורשיד שבט, תשפב16/01/2022

האטרקציות בקוסמוי, משתרעות מעבר לחופים היפים שהאי ידוע בהם, אם כי הם בהחלט אטרקטיביים בפני עצמם

תגיות:
beautiful-swimming-pool-thailand
צילום: freepik
קוסמוי, הוא אי נופש פופולרי במפרץ תאילנד עם חופים מדהימים ושפע של פעילויות מהנות. יעד חוף קוסמופוליטי זה, מושך מגוון רחב של מבקרים, החל ממטיילים בתקציב נמוך השוהים בבונגלו פשוטים על חוף הים ועד לנופשים העשירים ביותר הנהנים מהפאר של אחד מאתרי הנופש והווילות הרבים ברמת 5 כוכבים באזור המלונות בקוסמוי.

מלונות בקוסמוי
כדי להבין טוב יותר על המתרחש בגזרת המלונות
בקוסמוי
, ביקשנו יפה מרועי, איש אתר התיירות מתאי טורס, שיביא לנו כמה פנינים מהמקום המושלם הזה. רועי מתאי טורס החליט לפנק אותנו בכמה תובנות מעניינות על אחד מהמקומות היותר יפים בתאילנד.

עיירות חוף בקוסמוי
ישנן 3 עיירות חוף עיקריות באי סאמוי, כל אחת מציעה חוויות שונות. מההמולה של חוף צ'אוונג ועד לאווירה התוססת אך הנינוחה של חוף לאמאי, והתחושה הנצחית של כפר הדייגים של בופוט – קוסאמוי, הוא ייחודי בין איי תאילנד בשמירה על משיכה רחבה לסוגים רבים של מבקרים.

האטרקציות בקוסמוי, משתרעות מעבר לחופים היפים שהאי ידוע בהם, אם כי הם בהחלט אטרקטיביים בפני עצמם. אם אתם רוצים הפסקה מכל ההתרווחות בחול, עם זאת, יש שלל דברים יוצאי דופן לראות באי, שמפיקים את המרב מהתרבות והקסם הייחודיים של האי.

מה לעשות בקוסומוי
רבים מהדברים הטובים ביותר שתוכלו לעשות בקוסמוי, נוטים יותר לאטרקציות טבעיות, שהכי מתאימות לאווירה הכללית של האי. למה שתטרחו לבקר בפארק שעשועים הייטקיסטי כשכל האי הוא מגרש המשחקים שלכם? במקום זאת, עם תאי טורס, תוכלו ליהנות מכמה אתרים יוצאי דופן בעלי משמעות היסטורית, תרבותית ודתית, כמו גם ממראות של יופי טבעי עוצר נשימה.

איך לבחור את החוף שלכם?
"איפה הכי כדאי לשהות בקוסמוי?" גם את השאלה הזו, שאלנו את רועי מאתר "תאי טורס" לנופש בתאילנד והוא סיפר לנו בנדיבות: "לכל חוף מקוסמוי יש אופי משלו. מה הכי טוב? ובכן, למדו את האופי של כל חוף (יתרונות, חסרונות, מרקם חול והתאמה) במדריך על האי קוסמוי שתוכלו למצוא באתר תאי טורס, ותגלו מהו החוף הטוב ביותר עבורכם."

רועי מתאי טורס ממשיך לספר לנו: "תגלו גם איזה חוף ניתן להליכה ומתי תזדקקו לצורות תחבורה אחרות כדי להתנייד, שלא לדבר על היכן הכי כדאי לאכול. השתמשו במדריך של תאי טורס, כדי ללמוד את האופי של כל חוף והאם הוא מתאים לצרכים שלכם."

תחליטו איפה אתם רוצים להיות
איפה לשהות בקוסמוי? את המדריך הטוב ביותר למלונות חוף בקסאמוי, תוכלו למצוא באתר תאי טורס המצוין, בו תוכלו להרכיב את המלון והטיסה שלכם בקלות רבה מאוד. כמו כן, יהיה עליכם לחפש את המלון המושלם או הווילה הפרטית שלכם באתר תאי טורס. גלו היכן לשהות בכל חוף בקוסמוי - בכל תקציב – על ידי פנייה לאתר תיירות מסוים כמו למשל זה של תאי טורס.

דרך מי אפשר למצוא טיסה ומלון בקוסמוי
בדרך כלל, אנשים נכנסים לגוגל ומחפשים את המלון והטיסה הטובים ביותר שלהם. זו כמובן דרך לגיטימיים לעשות את הדברים אבל אנחנו רוצים להביא לכם כאן דרך אחרת וקלה יותר לעשות זאת: כנסו לאתר תאי טורס ושם, תוכלו למצוא את כל המידע שאתם מחפשים על תאילנד ובפרט על האי קוסמוי המעולה.
הוסף תגובה
beautiful-swimming-pool-thailand
צילום: freepik
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה